Crowdfunding since 2010

5 Monate | 27.000 km | 36 Staaten --- zusammen machen wir daraus ein Buch!

Mit meinem Motorrad allein durch die USA - ein Jugendtraum. Und ich hab ihn wahrgemacht: Auf einem Frachtschiff ging es über den Atlantik, dann folgten monatelange Freiheit, verrückte Situationen und herzliche Begegnungen. Wenn ich davon erzähle, höre ich immer wieder: »Unglaublich, was du erlebt hast - schreibst du ein Buch darüber?« Das habe ich jetzt getan. Der Text ist fertig und will zum Buch werden - und mit deiner Unterstützung klappt das auch!
Funding period
11/15/19 - 12/31/19
Realisation
Frühjahr 2020
Website & Social Media
Minimum amount (Start level): 3,500 €

Mit eurer Unterstützung kann ich meine Lektorin, meinen Grafikdesigner und den Druck des Buches bezahlen.

City
Kiel
Category
Literature
Project widget
Embed widget

The crowdfunding project has been successfully completed. Supporting and ordering is no longer available on Startnext.

  • The processing of orders placed will be handled directly by the project owners according to the stated delivery time.

  • The production and delivery is the responsibility of the project owners themselves.

  • Cancellations and returns are subject to the terms and conditions of the respective project owner.

  • Revocations and cancellations via Startnext are no longer possible.

What does this mean? 
Legal notice

Discover more projects

share
Hin und weg - als Motorrad-Vagabundin durch die USA
www.startnext.com